BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Saturday, July 9, 2011

serabut !

ASSALAMUALAIKUM..


Last week cikfara daftar poli okeh.
sedihh kawan semua dah habis ada yang dh dapat kerja dah pun,
ok congrats tuk korang :(
tapi fara merangkak sebab 1 sbjek tersangkut. ha hambik kau, 1 subjek tuk 6 bulan je.
meme melangut la aku 6 bulan kat eypoh tu ha.

lepas ni bila pulak la aku nak hupdate bendalah nie. dekat sana tu
nanti kaklong aku bukannya ada internet. Tunggu jela post baru aku walaupun
hambik masa. last sebelum balik esok, aku dgn family aku p mamam kat
1 kedai kat kuala gula.

tapi aku la plak xda camera nk tnjuk kat korang pasal 1 ketam ni dan
persekitaran dekat situ. Tepi laut okeh dengan sejuknya
cakap pasal ketam tu, ketam tu femes giler
dengan ketam lembut.
yes memang lembut sangat sampai kulit-kulit die pun
melantak masuk perut. xtau macam mana cara diorang masak.

besok i balik eypoh, doakan cikfara leh sara diri sendiri disana
dan permudahkan segala urusan fara kat sana.
amin :)
n guess what, budak kecik ni akan cari kerja part time/ fulltime..
kerja apa ? wait for my nest post

wasalam, Zzzzz...

No comments:

Post a Comment

bisa baik-baik aje ya !